به مناسبت هفته سلامت و جمعیت، از زوجین حاضر در کلاس مشاوره ازدواج در شهرستان بهمئی، با اهدای شاخه گل تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ همزمان با هفته سلامت و جمعیت و در راستای تشویق جوانان به امر ازدواج، مهندس علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از کارشناسان این شبکه در کلاس آمادگی ازدواج شبکه بهداشت شهرستان حاضر شدند و با اهدای شاخه گل به زوج های حاضر در این کلاس بر نقش آنها در جوان ماندن ایران و ساختن ایرانی آباد تاکید کردند.

تصاویر پیوست